Hvorfor Anja valgte en personlig træner

Læs hele interviewet her:

“Jeg har tidligere prøvet adskillige slankekure og de hjalp da også, men kun for en kort periode.

Jeg endte altid med at tage det hele på igen.

Derfor traf jeg en beslutning da jeg nåede op i nærheden af 100 kg.

Nu skulle det simpelthen være slut!

Julen stod for døren med alle sine fristelser og jeg var bange for at tage ydereligere på.

Jeg havde hørt om personlig træning vægttabs igennem en veninde, der lige havde været igennem et personligt træningsforløb.”

  • Hvordan kom du i gang?

Vi startede med et telefonmøde. Jeg oplevede at der straks var en god kemi imellem os og vi endte faktisk med at tale i telefon en hel time, og jeg følte straks hun forstod mine udfordringer.

  • Havde du nogle tvivl?

Min største frygt var helt klart prisen, fordi jeg i øjeblikket er studerende. Jeg havde i forvejen googlet en del omkring hvad en personlig træner koster, men jeg var fast besluttet på at investere pengene i min sundhed. Til min store overraskelse var det slet ikke så dyrt som jeg havde frygtet.

  • Hvad er det bedste ved at have en personlig træner?

Den største forskel på at gennemføre et vægttabsforløb med en personlig træner er at jeg ikke kun har tabt 8 kilo (indtil videre)Jmen også har tabt dem de rigtige steder.

Jeg har ca. tabt et halvt kilo om ugen, hvilke også var det jeg skulle ifølge kostplanen.

Kostplanen er skræddersyet i samarbejde med min træner og indeholder de ting jeg godt kan lide og som jeg har tid til at forberede i en travl hverdag.

  • Hvordan har dine træninger ændret sig siden du har fået en personlig træner?

Jeg har fået nogle træningsøvelser der passer til mig, og nu har jeg lært teknikken, f.eks. hvordan man laver squat rigtigt og at det også er vigtigt at træne alle muskelgrupper i overkroppen, også biceps og triceps J  Og så syntes jeg øvelserne som jeg har lært, er sjove og motiverende.

  • Hvor ofte træner du med din personlige træner?

Jeg har trænet med min personlige træner 2 gange om ugen og så har jeg selv trænet 1 til 2 gange når det kunne passes ind.

Den første uge var jeg godt nok øm, fordi jeg blev presset til det yderste. Det bliver jeg hver gang 🙂 Men jeg kan tydeligt se, at det er hvad der skal til for at skabe resultater. Mine veninder og kæreste er også begyndt at give mig komplimenter

  • Vil du anbefale personlig træning til andre?

At have en personlig træner er helt klart det bedste jeg har gjort for mig selv længe.

Vi har stadig 1,5 måned tilbage i mit forløb og mit mål er inden vi når 1. marts at tabe mig endnu mere. Jeg vil gerne nå at have tabt 12 kilo i alt inden vi slutterJ

Så hvis du er i gang med et større vægttab, kan jeg klart anbefale en personlig træner.

Det gør en kæmpe forskel at have en professionel der både har forstand på kost, træning og motivation.

Anja Friis

hvorfor valgte Anja en personlig træner?

Læs mere om personlig træning her.

Relaterede indlæg

Hvordan taber man sig??

Det helt store spørgsmål er- hvordan taber man sig egentlig. Og er der en kur der er bedre når du skal tabe dig end andre.

Vegetar Burrito

Prøv denne spicy Vegetar Burrito hvis du er vild mexikansk mad. Fyldet indeholder bla. quinoa og kidneybønner som er sunde og mættende. Serveres med hjemmelavet

Thai kylling Meatballs

Spice dine kylling meatballs op med ingefær, chilli og hvidløg. De er nemme at lave og så er de et lavt kalorieindhold. Server med broccoli,